Conferència "Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean"

Aina Calvo i Miquel F. Oliver, membres del grup EiC, presenten la comunicació "Improvement Programme for Initial Teacher Training in Bachelor's Degrees in Early Childhood, Primary and Secondary Education at the University of the Balearic Islands" a la conferència "Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean", que se celebra a la Facultat d'Educació de la Universitat de Malta.

A. Calvo presentació comunicació Malta

La Valletta, Malta

La conferència "Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean", reuneix a investigadors de l'àmbit de l'educació, polítics, professors i professionals de tot el món. El seu objectiu és reflexionar sobre la creixent demanda de professionals altament qualificats capaços de participar activament en activitats socials innovadores i que puguin respondre als reptes de la societat moderna. També ofereix una oportunitat per examinar l'actual teoria i pràctica, així com les tendències dominants en l'àmbit de la formació docent a la regió mediterrània, que s'enfronta als nous reptes del segle XXI.

Data de l'esdeveniment: 08/06/2018

Data de publicació: Fri Jun 08 19:09:00 CEST 2018